Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Χρόνια πολλά καλό μου Blog

Σαν σήμερα πριν από ακριβώς έναν χρόνο ξεκίνησα τούτο εδώ το Blog.
Ο πιο σημαντικός λόγος ήταν κυρίως η αγάπη μου για την Πόλη και ότι έχει σχέση με αυτήν. Από την άλλη ήταν σαν να κρατάω ένα μικρό ημερολόγιο από την ζωή μου εδώ στην Πόλη. Ποιός ξέρει, ίσως μετά πάρα πολλά χρόνια να τα διαβάζω και εγώ ο ίδιος όλα αυτά με μεγάλη νοσταλγία. Επιπλέον το Blog αυτό ήταν μια καλή ευκαιρία ώστε να ενημερώνονται οι φίλοι μου και η οικογένεια μου για τα νέα μου και τις περιπλανήσεις μου στην Πόλη.
Βέβαια από τότε προσθέθηκαν κι άλλοι φίλοι και αναγνώστες και αυτήν την στιγμή που γράφω το ΤΙ ΧΑΜΠΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ; έφτασε τις 7001 αναγνώσεις! Αυτό είναι κάτι που δε το περίμενα αρχικά.
Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την ανταπόκρισή σας, αγαπητοί μου φίλοι και αναγνώστες, και εύχομαι το ΤΙ ΧΑΜΠΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ; να συνεχίσει να σας ''ταξιδεύει'' στην μαγευτική Πόλη και να σας χαρίζει όμορφες στιγμές ανάγνωσης. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
Καλό μου Blog, χρόνια σου πόλλα και να εκατοστήσεις τις αναρτήσεις σου!

2 σχόλια:

  1. Φίλε Alemao, εύχομαι του χρόνου - που θα γιορτάσεις τα 2α γενέθλια του καταπληκτικού blog σου - να έχεις βρει τρόπο να μας μεταφέρεις στην κυριολεξία και τις θεσπέσιες "μυρωδιές" της Πόλης μας που είναι μοναδικές! Είναι η μόνη αίσθηση που - τεχνικά! - ΔΕΝ μπορεί να ικανοποιεί κανείς ταξιδεύοντας ΕΔΩ μέσα. Τέλος, σαν φιλική συμβουλή, φρόντισε η μουσική σου να κάνει κάποιο τυχαίο rotation δλδ κάθε φορά που μπαίνει κανείς στο blog σου ... να μην ακούει πάντοτε π.χ. την Ιστορία Αγάπης.
    ΜΦΧ Νίκος, Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά Νίκο μου.Και εγώ το εύχομαι το Μπλογκ να γιορτάσει και άλλα γενέθλια.Θα προσπαθήσω να σε ικανοποιήσω με τις προσεχείς αναρτήσεις.Όσο για την μουσική,είναι ένα θέμα με πολλές διαφορετικές απόψεις.Η τυχαία επιλογή είναι μια καλή ιδέα.Πρέπει μόνο να γράψω ένα προγραμματάκι που να το κάνει αυτό.Ακόμα δε το έχω κατορθώσει.Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή