Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Εκεί ψηλά.....

Η μέρα ήταν ηλιόλουστη, η διάθεση μου για βόλτες και περιήγηση όπως πάντα στο ζενίθ. Κατηφόρησα λοιπόν κατά τον Γαλατά και αφού χάζεψα λιγάκι στις βιτρίνες τις κιθάρες και ήπια έναν υγιέστατο, φρεσκοστημένο χυμό ροδιού, βρέθηκα στον πύργο του Γαλατά! Ευτυχώς είχα ξεκινήσει νωρίς και δεν είχε πολύ κόσμο, γιατί από κάποια στιγμή και μετά η αναμονή για να ανέβει κανείς πάνω, είναι λίγο εκνευριστική.
Ο πύργος του Γαλατά
Πλήρωσα το εισητήριο μου και αφού περίμενα λίγο ακόμα, τελίκα έφτασε και η σειρά μου να μπω στο ασανσέρ.
Φτάνοντας επάνω, άρχισα ναγυρνάω τον πύργο γύρω-γύρω και να θαυμάζω την θέα! Αφού έφερα καμπόσους γύρους, ξαναμπήκα μέσα και ήπια στα γρήγορα ένα καφεδάκι. Κάθησα και στο παράθυρο που βλέπει προς την Αγία Σοφία, καθώς σε όποιο σημείο κι αν στάθω στην Πόλη, πάντοτε το βλέμμα μου θα ψάξει να την δει.
Η θέα μέσα από τα παράθυρα του πύργου. Καμαρώνοντας την Αγία Σοφία
Έπειτα από λίγο ξαναβγήκα φυσικά πάλι έξω και άρχισα πάλι να φέρνω γύρους και να φωτογραφίζω σε όλα τα πλάτη και τα μήκη της Πόλης.

Αφού έβγαλα φωτογραφίες και το ευχαριστήθηκε η ψυχή μου, κατέβηκα πάλι με το ασανσέρ και συνέχισα να κατηφορίζω για το Karaköy, αφήνωντας τον πύργο πίσω μου με τις καλύτερες εντυπώσεις.
Από εκεί ψηλά ήταν όλα τόσο όμορφα!
Όπου κι αν σταθώ στην Πόλη, εσένα θα ψάξω να 'δω

1 σχόλιο:

  1. Την προηγούμενη φορά (η 1η μας) που ηρθαμε στην Πόλη μια μερα παραστρατήσαμε απο το προγραμμα του πρακτορείου και κάναμε τις δικές μας περιηγήσεις. Εκτός των άλλων πήγαμε και στον πύργο του Γαλατα. Δε συζητώ για την απίστευτη θέα. Αυτό που μου έκανε εξίσου εντύπωση ήταν ο ελληνικός (εκεί τούρκικος) καφές. Τόσο μου άρεσε που ρώτησα το σερβιτόρο τι μαρκα ήταν. Μου τον έδειξε (μεχμετ εφέντη) οπότε αν θυμάμαι καλά έξω από την αιγυπτιακή αγορά βρήκαμε ένα καφεκοπτείο αυτής της μάρκας. Το τι ποσότητα αγοράσαμε δε λεγεται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή