Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Φωτογραφικό αφιέρωμα στην μεγάλη Οδό του Πέραν

Μετά το άρθρο για τις λιχουδιές της Ίστικλαλ θα ήταν αδικία να μην παρουσιάσω και μερικές φωτογραφίες από τα υπέροχα νεοκλασσικά κτίρια και τα υπόλοιπα κτίσματα που κοσμούν την Ίστικλαλ. Φυσικά είναι αδύνατον να φωτογραφίσω όλη την Ίστικλαλ και όσες όμορφες εικόνες κι αν ''ανεβάσω'', τιποτά δεν συγκρίνεται με έναν απολαυστικό περίπατο. Ως ότου έρθει όμως η ώρα για τον δικό σας περίπατο στην Πόλη, απολαύστε τις φωτογραφίες και ταξιδέψτε στον χρόνο.
Η εκκλησία της Αγίας Τριάδος
Το Ζάππειο Παρθεναγωγείο που παρά την δυσκολία των καιρών, ακόμα λειτουργεί



Τα υπέροχα νεοκλασσικά πάντα φωταγωγημένα τις νύχτες
Η καθολική εκκλησία του Αγίου Αντωνίου
Το νέο ανακαινισμένο μέγαρο, επιβλητικών διαστάσεων



Αρκετές εκκλησίες σε πολλά κάθετα δρομάκια

Το Çiçek Pasaji με τα υπέροχα εστιατόρια. Στα παλιά όμως χρόνια ο κόσμος καθόνταν στα μπαλκονάκια και απολάμβανε τις Όπερες στο μέσο της στοάς

Πόσες ένδοξες στιγμές να έχει ζήσει αυτό το ύπεροχο μέγαρο; Οι παλιοί Πολίτες μονο θα ξέρουν και θα αναπολούν

4 σχόλια:

  1. τι μου θυμισες ! πικρες και γλυκες αναμνησεις που φερνουν πονο και χαρα μαζι !για τα χρονια της νιοτης μου που περασα στην πανεμορφη πολη !!!!!
    !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να θυμηθω ; τον περιπατο με την μητερα μου να με κρατα απ το χερι και να σεργιανιζουμε τις φωταγωγημενες βιτρινες χριστουγεννα,τα γλυκα που μου αγοραζε απ το κοντινο ζαχαριπλαστειο ; δεν ξερω τι απο ολα τα τοσο πολλα μα και τα τοσο θολα πλεον στην μνημη μου. Σε ευχαριστω ομως πολυ, τελεια προσπαθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι καλά και είναι τιμή μου να βρίσκεσαι εδώ στην παρέα μας και να διαβάζεις για τις δικές μου στιγμές από την περιπλάνηση στην μοναδική Πόλη.
    Καλό βράδυ και σε ευχαριστώ
    Θοδωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρα πολυ ωραιες αναμνησεις,να εισαι καλα και να μας τα θυμηζεις,αν και δεν τα ξεχναμε ποτε.Εξ αλλου καθε χρονο ερχομαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή